zaterdag 13 juli 2013

Ik ben er weer!

Hoi allemaal,

Natuurlijk heb ik weer eens veel te lang niks aan mijn site gedaan. Ik was namelijk erg druk met school, de laatste periode van het jaar is altijd even doorbijten. In de eerste post op deze site vertelde ik dat ik in klas 2 van Havo/VWO zit. Nou was mijn doel om naar VWO te gaan, ondanks de belachelijke eis van mijn school om voor Nederlands, wiskunde en thema (online werken aan vakken als bio/aardrijkskunde/geschiedenis etc.) een 7,5 te staan. Dat is niet gelukt, maar als je voor één van deze drie een 7,5 stond werd je besproken. Ik was zo'n bespreekgeval, op het nippertje stond ik een 7,5 voor Nederlands... En wat denk je?

HET IS GELUKT!!! Ik ben zo blij!!!!!! Ik hoorde van meer mensen die besproken werden dat het niet was gelukt, dus volgens mij heb ik mazzel gehad. Nou ja, ik stond nu een 8 voor alle talen, dus misschien heeft dat geholpen ;)

In ieder geval, het is nu zomervakantie, wat natuurlijk inhoudt dat ik heel veel vrije tijd heb, yes! Daarom wil ik nu ook weer wat aan mijn site gaan doen. Ik wil zo'n 2 à 3 keer per week iets gaan plaatsen, ik heb al foto's gemaakt voor artikelen!

Nu weten jullie dat je weer meer artikelen kunt verwachten op mijn site. Ik beloof niet dat 2/3 keer per week updaten lukt, maar ik ga het zeker weten proberen! Veel leesplezier!

XXX Lytje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten