woensdag 16 januari 2013

Oud en Nieuw-nagels

Tja, als je die titel zo leest denk je misschien: 'Huh, Oud en Nieuw is allang geweest!' Dat is natuurlijk helemaal waar, maar ik wil toch nog even delen met welke nagellak ik 2012 afsloot.


 Op deze foto draag ik op mijn pink een lak van Paris Memories (ik zeg nog niet welke het is), daarnaast Catrice 810 ACid/DC (gaat uit de collectie, snif!), op mijn middelvinger Essence Where's the Party!? (supertoffe holografische lak), op mijn wijsvinger DA 17 en op mijn duimnagel een spaarnagellak van de Etos.
Op deze foto draag ik op mijn pink een andere spaarnagellak van Etos (waarom is iedereen zo negatief? Hij is fijn!), op mijn ringvinger Miss Sporty 370 (supergave lak, ik zweer het), op mijn middelvinger Etos 0312 (LE, lente 2012), op mijn wijsvinger een lak van de Action uit dat tasje met felle kleurtjes en op mijn duim Essence 01 Little Miss Bright (van de oude Season of Extremes-lijn).
Over alle nagels heb ik een gouden glitterlak, de gouden lak van de Etos Effect Nails-lakjes.
Lekker vrolijk, toch!?

Waarom ik hier een blogpost van maak? Omdat er best iets bijzonders mee was...

Sorry voor de slechte belichting, maar dit was even om te laten zien hoe mijn nagels er een paar dagen later uitzagen. Hoeveel dagen? 2? 3? 5? Nee. 11 dagen. De lak zat er nog zó goed op na 11 dagen! Komt dat door de Effect Nails-lak? Ik denk het, zo lang heb ik nagellak er nooit mooi opgehad. Niet dat ik het met al die chips mooi vind, ik haat chips. Maar meestal ligt na 11 dagen mijn nagellak er allang af. WOW.

XXX Lytje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten